آئین غبارروبی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد

آئین غبارروبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) صبح روزچهارشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مسئولین آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مدیران ارشد منطقه با پاکسازی و نظافت صحن و غبارروبی محوطه داخلی حرم برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی بابائی نایب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توفیقی بود تا در مراسم غبارروبی این آستان مقدس شرکت نمائیم گفت: تعاملات خوبی در اجرای برنامه های مشترک شهرداری منطقه و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در سال جاری انجام شده است و در سال جدید نیز ادامه دارد.

بابائی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر تهران کاهش فاصله شمال و جنوب شهر بوده است گفت: اولویت اصلی بودجه ریزی در شورای شهر، با تخصیص بودجه به مناطق جنوبی از جمله منطقه ۲۰ انجام شده است.

او افزود: در راستای اجرای طرح بازآفرینی و نوسازی محله نفرآباد به عنوان یکی از محلات قدیمی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تخصیص اوراق مشارکت برای این محله انجام شد.

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ گفت: در آستانه سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری عوامل زحمتکش خدمات شهری و همراهی خدام آن آستان عملیات نظافت و پاکسازی محوطه بیرونی و معابر منتهی به حرم مطهر انجام شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه وجود آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و بهره‌مندی از برکات این آستان، توشه راه ما برای خدمت رسانی به شهروندان ری است، افزود: مراسم غبارروبی در راستای فراهم کردن محیطی پاکیزه برای پذیرائی از مسافران نوروزی و زائران آن آستان در ایام ماه رمضان برای بهره مندی از فضائی آراسته تر انجام شد.

او با بیان اینکه در آستانه سال نو با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاکسازی بخشی از نخاله های رهاشده در اطراف شهر انجام می‌شود افزود: به منظور زیباسازی و ارتقاء آراستگی شهر، عملیات زیباسازی با کاشت گل‌های بهاری و نصب المان‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر از جمله جاده ورامین، اتوبان قم و اتوبان آزادگان انجام می شود.

مراسم غبارروبی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰, حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، خرازی مدیر کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، تعدادی از مسئولین شهری شهرری و مدیران ارشد منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 33794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =