برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران از بعد از افطار آغاز می‌شود

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران گفت: جشن بهار ایران در ۲۲ منطقه تهران و ۷ بوستان بزرگ پایتخت به صورت مفصل اجرا خواهد شد که به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان برنامه‌ها از بعد از افطار شروع می‌شود.

رضا سیفی، دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران در حاشیه جشن نوروزی میدان ولیعصر در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: امروز ۲۶ اسفندماه آغاز جشن‌های نوروزی شهرداری تهران در میدان ولیعصر(عج) است.
سیفی افزود: حین برنامه از کاروان‌های مختلفی از جمله کاروان‌های خدمت رسان به شهروندان تهرانی مانند آتش‌نشانی، دوام و ایمنی و پاکبانان رونمایی می‌شود و همچنین کاروان‌های مردمی متنوع از اقوام، موسیقی اقوام، گروه‌های ورزشی و باستانی، عروسک‌های غول پیکر و کاروان‌های زیبای گل در این برنامه حضور دارند.
دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها در سطح شهر تهران فضای شاد و با نشاطی را برای پایتخت نشینان ایجاد می‌کنند.
وی ادامه داد: برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران از ابتدای سال ۱۴۰۲ در ۲۲ منطقه تهران و ۷ بوستان بزرگ پایتخت به صورت مفصل اجرا خواهد شد که به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان برنامه‌ها از بعد از افطار شروع می‌شود.
به گفته سیفی، امیدواریم تنوع برنامه‌ها و شادی و نشاطی که پیش‌بینی شده مورد توجه شهروندان قرار گیرد.


انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 33829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =