گشت مشترک راهور و تاکسیرانی در پایانه‌های مسافربری غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از گشت مشترک پلیس راهور و اداره تاکسیرانی منطقه خبر داد و گفت: اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای جلوگیری از فعالیت غیر مجاز مسافربرهای شخصی در سطح منطقه به ویژه مبادی ورودی پایانه های حمل و نقل عمومی است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد:با پیگیری های اداره تاکسیرانی منطقه ۲۲ و در راستای اجرایی شدن طرح برخورد با مسافربرهای شخصی ، از ۵ اسفند ماه به صورت روزانه گشت مشترک  پلیس راهور و بازرس کنترل و نظارت اداره تاکسیرانی منطقه برقرار شده است.

خدابخشی ادامه داد: اجرایی این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای جلوگیری از فعالیت غیر مجاز مسافربرهای شخصی در سطح منطقه به ویژه مبادی ورودی پایانه های حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: به همت اداره تاکسیرانی معاونت حمل و نقل و ترافیک ، گشت و نظارت در محدوده پایانه های حمل و نقل عمومی در یک شیفت ۸ تا ۱۳ ، در حال انجام بوده و انتظام چشمگیری در ارائه خدمات رسانی به شهروندان با مد تاکسی را به همراه داشته و از سوی دیگر رضایتمندی تاکسیرانان را فراهم ساخته است.

انتهای پیام

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 33839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =