دیواره‌ها و المان‌های شهری رنگی در شمال شرق پایتخت چشم‌نواز می‌شود

شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه طرح بهار جانها و در آستانه سال جدید دیواره های معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ با نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی های متنوع درکنار برخی از المان های رنگارنگ شهر را چشم نوازتر کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک پیشاپیش ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: نقاشی‌های دیواری به نوعی شناسنامه رنگی شهر محسوب شده و متعلق به هزاران شهروند و مخاطب است، به همین منظور و براساس دستورالعمل های ابلاغی شهردار تهران با محوریت قراردادن استفاده از رنگ در شهر در قالب طرح "کاربرد رنگ در شهر " دیوارهای معابر شمال شرق پایتخت با نقاشی هایی با مضامین نوروزی و برگزیده از گل و گیاه و تصاویر رنگارنگ به شهر رنگ و بویی خاص داده است.
او با بیان اینکه طرح‌ آرام‌سازی بصری برای کاهش ناهمخوانی های شهری و آرامش شهروندان حائز اهمیت است، ادامه داد: در این راستا ۵۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری و جمع آوری تبلیغات غیر مجاز، تابلوهای اصناف غیرمجاز، پایه چراغ های فرسوده فیزیکی انجام شد.
کمالی زاده با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: در ادامه این عملیات ۳۵۰۰متر طول از گاردریل های فرسوده بزرگراه شهید سردار سلیمانی حد فاصل میدان رسالت و تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی و ۱۷۵۰۰۰مترطول از جداول سطح منطقه رنگ آمیزی شد.
شهردار منطقه۴  در ادامه گفت: با توجه به فرسودگی سازه های تبلیغاتی سطح منطقه و لزوم اکران طرح های مناسبتی نسبت به تعمیر و راه اندازی ۳۵سازه تبلیغاتی اقدام شد.
او خاطرنشان کرد: به منظور افزایش طول عمر رنگ آمیزی ها، شستشو و رسیدگی به سازه های تبلیغاتی، دیواره ها و المان های شهری به طور مستمر انجام می شود.

انتهای پیام

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 33853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =