پهنه سبز  ۳۰۰ هکتاری آزادگان در منطقه ۱۵ آماده سرمایه‌گذاری است

نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در جلسه بررسی پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در سال جدید قرار است ضمن بازگشایی قفل های پروژه های قبلی، پروژه های جدیدی مثل پهنه سبز آزادگان را شروع کرده و اتفاقات خوبی را برای این منطقه رقم بزنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، خاصه باف با اشاره به تاکید شهردار تهران بر توسعه منطقه ۱۵ گفت: این منطقه به باب الرضای تهران معروف بوده و با برکت است.

وی با اشاره به وجود نعمات خدادادی که در ایران وجود دارد، افزود: پهنه ۳۰۰ هکتاری آزادگان در منطقه ۱۵ می تواند پروژه موثرتری باشد و تلاش می کنیم با اجرای پروژه های اثرگذار و مطلوب خدمتی به شهروندان عزیز داشه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان سرمایه گذاری نقش تسهیل گری را ایفا می کند، افزود: ما در این دوره به دنبال حذف تصدی گری و بروکراسی های  غیر ضروری در پروژه های سرمایه گذاری هستیم.

خاصه باف با اشاره به اینکه اختیار مناطق را نیز در این راستا بالا برده ایم، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از پتانسیل های جدید در سرمایه گذاری ها استفاده کرده و پروژه های جدیدی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

بنابراین گزارش، محمد شیری شهردار منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای سرمایه گذاری در منطقه گفت: یکی از اصلی ترین بحث های امروز منطقه سرمایه گذاری است و معتقدیم برای توسعه این منطقه حضور و جذب سرمایه گذار موثر است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای پروژه سرمایه گذاری ۳۰۰ هکتاری آزادگان همت بیشتری خواهیم  گذاشت تا در سال جدید بتوانیم آن را با حمایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و سرمایه گذاران موثر احیا کنیم و  به زودی شاهد اورهال شدن سرمایه ها و محدثات این بوستان باشیم.

این گزارش حاکیست، در ادامه این جلسه دکتر بهرامی معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اظهار داشت: بوستان آزادگان هم برای سازمان سرمایه گذاری و هم برای شهر تهران به عنوان یک فرصت است که می تواند پایلوت خوبی برای اشتغال و سرمایه گذاری باشد.

شایان ذکر است، حسینی مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی منطقه در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه ارائه داد.

در ادامه این برنامه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و معاونین از پروژه های سرمایه گذاری این منطقه شامل ری فورت، بوستان آزادگان و ... بازدید کردند.

انتهای پیام//

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 33856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =