بزرگترین رویداد نوجوان در شهر تهران در منطقه ۱۴ برگزار شد

انتخابات کانون نوجوانان شهر تهران به میزبانی منطقه۱۴ و با تاکید بر اجرای برنامه های آموزش محور با بهره مندی از ظرفیت نوجوانان برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی در این مراسم با بیان اینکه نوجوانی سرآغاز حرکت به سمت یک جهش طولانی برای بستر زندگیست، گفت: تشکیل کانون نوجوانان  و تغییر و تحولی که در مدیریت شهری و همه عرصه های اجتماعی می تواند ایجاد کند، یک حرکت انقلابی و یک کلان پروژه به شمار می آید.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت و مشارکت نوجوانان در اجرای برنامه های اثر بخش و مورد نیاز نسل جوان و خانواده ها   افزود:امسال با انتخاب کانون نوجوانان نواحی در گام نخست و سپس فعال تر شدن دامنه این کانون ها با محوریت محلات  ، ظرفیت سازی اصولی برای ارتقای فرهنگ شهروندی و اجرای برنامه های مورد نیاز خانواده ها  بر مبنای نگرش و سلیقه  نوجوانان  ایجاد می شود.
وی خطاب به نوجوانان با بیان اینکه ظرفیت و انگیزه شما در کنار زیرساخت ها می‌تواند اتفاقی خوب را برای شهر و محل زندگی  رقم بزند،  بر اهمیت مسجدمحوری و جذب افراد  در کیفی تر شدن برنامه ها و   مدیریت شهر تاکید کرد.
محمد امین سالاری  پورشهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به نقش و اثر بخشی نوجوانان ، گفت: اینکه این نسل سوم و جهارم انقلاب مشکلات را درک کنند و  با روحیه مشارکت پذیری در پی حل آن بربیایند اتفاق ارزشمند  است.
وی با بیان اینکه  بهار طبیعت و قرآن از راه رسیده و امیدوارم اتفاقات بزرگ با حرکت ها و پویش شما نوجوانان در همه عرصه ها  بریا شهر و شهروندان رقم بخورد، ادامه داد:  انشالله با کمک‌های  فکری و عملی شما  بتوانیم کارهای بزرگی در حوزه های مختلف مدیریت شهری  برای شهروندان انجام دهیم.
وی با یاداوری اینکه  تشکیل و مشارکت کانون نوجوانان، فرصتی برای حضور اجتماعی و فرهنگی نوجوانان در منطقه فراهم شده است، بر برنامه ریزی  منطقه برای استفاده از ظرفیت ها ی نوجوانان و نخبگان برای اجرای برنامه های کیفی در حوزه اجتماعی و فرهنگی همچنین مدیریت شهر در سال آینده تاکید کرد.

انتهای پیام

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 33860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =