جانمایی ۴۲ استند گل در منطقه ۹

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ در راستای اجرای طرح‌های استقبال از بهار، نسبت به کاشت گل شب‌بو، نشاءگل بنفشه و انواع گل‌های بهاری به صورت ۴۲ استند اقدام کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ امیر تاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت:  با توجه به رویکرد مدیریت شهری در ایجاد نشاط شهروندی در فضاهای شهری در ایام نوروز، نصب المان‌های نوروزی در میادین و بلوارهای پایتخت در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: تلاش می‌شود با وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و افزایش لطافت و شادابی در معابر شهری، چهره شهر متحول و زمینه نشاط و شادابی شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا طرح‌های اجرایی استقبال از بهار در منطقه ۹، بدون وقفه و با تمامی امکانات در حال انجام است تا در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۲، محیطی زیبا و آرام برای شهروندان فراهم شود.
تاجری یادآور شد: میادین، بلوارها، بوستان‌ها و معابر غرب پایتخت با گلدان های گل شب‌بو، نشاءگل بنفشه، کالانکوا، سینره و انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین شده  که در این میان ۴۳ استند در خیابان و میدان آزادی و میدان استاد معین کاشته شده و منظری فرح بخش و زیبا به فضای شهری بخشیده است.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 33905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =