دورهمی پایان سال دبیران کانون‌های سالمندان مناطق ۲۲گانه تهران در باغ نگارستان

سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از برپایی دورهمی پایان سال دبیران کانون‌های سالمندان مناطق ۲۲گانه تهران در مجموعه باغ‌موزه نگارستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، شنبه، ۲۷ اسفندماه، دورهمی پایان سال دبیران کانون‌های سالمندان مناطق ۲۲گانه شهر تهران با حضور حمید صاحب، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ و دبیران این کانون‌ها از مناطق ۲۲گانه در مجموعه باغ‌موزه نگارستان و به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این نشست ساداتی ضمن تقدیر از تلاش‌های یک‌ساله دبیران کانون‌های سالمندان برای خدمت‌رسانی به قشر سالمندان شهر، هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی در ایام پایانی سال خواند و اظهار امیدواری کرد که سال جدید این کانون با برنامه‌های پویاتر و غنی‌تر به کار خود ادامه دهد.

صاحب نیز پس از گفت‌وگویی صمیمانه با اعضای این کانون‌ها و تشکر از زحمات یک‌ساله آنها در کانون‌های سلامت به ارائه گزارشی در مورد برنامه‌های انجام‌شده طی سال گذشته پرداخت و به منظور پیش‌بینی برنامه‌های سال آتی این کانون نیز با سایر حضار به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از سطح باغ‌موزه نگارستان و اعطای هدیه از سوی مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران به اعضا از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 33929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =