آسفالت خیابان وحدت اسلامی مرمت می‌شود

شهردار منطقه۱۱ تهران از تراش و روکش آسفالت خیابان وحدت اسلامی طی تعطیلات نوروزی خبر داد .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: به منظور مرمت و تسهیل تردد شهروندان حسب تاکیدات شهردار تهران؛ تراش و روکش آسفالت خیابان وحدت اسلامی در آستانه نوروز۱۴۰۲ آغاز شد.
او افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده در طرح قدم به قدم جهت رضایتمندی شهروندان و رفع نواقص سواره رو در محور خیابان وحدت اسلامی با توجه به حجم تردد بالای شهروندان طی شبانه روز در این معبر، معاونت فنی و عمران منطقه نسبت به بازدید و احصاء نواقص در این معبر شریانی حدفاصل میدان حسن آباد تا خیابان شوش اقدام نمود که در این برداشت ۱۲ مقطع به مساحت تقریبی ۲۴۵۰۰ مترمربع از ۳۳۰۰۰ مترمربع کل مساحت معبر سواره رو شناسایی و برآورد اولیه نیاز تقریبی ۴۴۰۰ تن آسفالت تهیه گردید .
شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: به منظور اجرای ۲۴۵۰۰ متر مربع تراش و روکش آسفال؛ نسبت به سیر مراحل قانونی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار مناسب اقدام شد که پس از اخذ مجوزهای لازم از اداره کل هماهنگی شهرداری تهران و پلیس راهور از مورخ ۲۶اسفند عملیات مذکور آغاز شد . 
موسوی در انتها گفت: طی دو شب گذشته از عملیات؛ ۴۶۶ تن آسفالت به مساحت تقریبی ۲۷۴۰ مترمربع اجرا گردیده است و  این پروژه حداکثر تا پایان اردیبهشت سال آتی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 33955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =