توزیع هزاران بسته فرهنگی در بین مسافران و گردشگران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ گفت: اداره گردشگری منطقه در ایام نوروز ۱۴۰۲ ، بسته های نوروزی بین مسافران و گردشگران منطقه در ایستگاه گردشگری توزیع می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین هوشیار اظهار کرد: در چند روز اخیر  ۵ هزار بسته نوروزی در قالب نقشه گردشگری شهر تهران یین شهروندان و گردشگران توزیع شده است.

وی افزود: توزیع بروشور نقشه گردشگری منطقه ۲۲ به قید شبکه معابر و محورهای اصلی ، توزیع کتاب معرفی جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی و صنایع دستی استان تهران ، توزیع کتاب شهر ما تهران ( معرفی تهران به نوجوانان ) و همچنین معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری منطقه ۲۲ با ذکر شرح مختصر از تاریخچه مکان ، امکانات ، عناصر کلیدی و دسترسی ها و...  در این بسته قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین برای فراهم آوردن گردشگری ارزان و آسان بن های تخفیف بالغ بر ۵۰ مکان گردشگری از جمله موزه ها ، مجموعه تله کابین توچال و شهربازی ها در این بسته ها در نظر گرفته شده است که تعدادی از این مکان ها به صورت رایگان و تعدادی دیگر دارای تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی هستند. 

️معاون شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: شهروندان و مسافران این بسته‌ها را می‌توانند در ایام نوروز از غرفه های اطلاع رسانی گردشگری منطقه ۲۲ در بوستان جوانمردان ، دریاچه شهدای خلیج فارس ، باغ ملی گیاه شناسی تهیه کنند؛ همچنین به شهروندان و مسافران نوروزی که کودکی همراه داشته باشند در کنار این بسته‌ها پیک نوروزی تهران مقصد گردشگری هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 34030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =