هر شب در افطاری ساده، میهمان اراضی عباس‌آباد باشید

نخستین سفره افطار ساده ماه مبارک رمضان در میدان مشاهیر واقع در بوستان نوروز پهن شد و مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر؛ ویژه برنامه «باغ رمضان» با شروع میهمانی خدا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است و هر شب با پهن شدن سفره افطار ساده میزبان گردشگران نوروزی است.

برنامه «باغ رمضان» در طول ماه مبارک رمضان همراه با برنامه‌های متنوع از ساعت ۲۱ در بوستان آب و آتش برگزار و با مشارکت شبکه ۵ پخش می‌شود.

هر شب از افطار تا ساعت ۱ بامداد، مجموعه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و خانوادگی در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، گنبد مینا، گذر فرهنگ و پارک طالقانی با عنوان «بهار ایران» برگزار می‌شود.

همچنین در «بوستان آب و آتش» چای‌خانه امام رضا(ع) هر شب برپاست و خدام آستان قدس رضوی پذیرای گردشگران و شهروندان نوروزی ۱۴۰۲ هستند.

«بزم ادب» از دیگر برنامه‌های ضیافت افطاری نویسندگان و ادبای پایتخت به میزبانی خانه شعر و ادبیات است. در این دورهمی صمیمی و ادبی، میهمانان به شعرخوانی و تبادل نظر و اطلاعات می‌پردازند؛ این برنامه در نیمه دوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم جشن ولادت کریم اهل بیت (علیه‌السلام) در بوستان آب و آتش و بهشت مادران نیز برپا می‌شود.

با فرارسیدن شب‌های قدر، ویژه برنامه عزاداری امیرالمومنین (علیه السلام) به صورت همزمان در بوستان «بهشت مادران» و بوستان «آب و آتش» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹
کد خبر: 34051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =