مخازن زباله منطقه ۱۹ در سال جدید نونوار شدند

شهردار منطقه ۱۹ از جانمایی و نصب مخازن زباله نو در معابر پرتردد این منطقه با هدف حفظ سلامت شهر و شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با بیان اینکه مخازن زباله مکانیزه یکی از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی هستند، گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۱۰۰ دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی یک، دو و سه این منطقه از جمله خیابان‌های شهید زلفی، میثاق شمالی، شهرداری، بلوار میلاد و ... جانمایی و نصب شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۴۳۰ دستگاه مخازن ۱۱۰۰ لیتری مکانیزه در معابر این منطقه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار۸۰ درصد از زیر مخزنی‌های مخازن رنگ آمیزی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

فرهادی گفت: همچنین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های نگهداشت، نزدیک به ۶۰۰ مخزن مکانیزه معیوب، بازسازی شده و به چرخه فعالیت بازگشتند و ۸۰ درصد زیر مخزنی‌ها رنگ آمیزی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

به گفته شهردار منطقه؛ به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه بصورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمانبندی شده در حال انجام است، طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه زباله ها، توسط خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

انتهای پیام /

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 34064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =