بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از جشنواره نوروزی و رمضانی برج میلاد

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در چهارمین روز از نوروز در برج میلاد حضور یافت و از بخش های مختلف جشنواره نوروزی و رمضانی بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی برج میلاد، سید احمد علوی؛ رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران وی ضمن بازدید از بخش‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده در برج میلاد از جمله رادیو میلاد، استیج برنامه‌های فرهنگی، غرفه‌های اقوام و صنایع دستی با بازدید کنندگان گپ و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن رضایتمندی از اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده در برج میلاد، به استقبال مسافران نوروزی از برج میلاد اشاره کرد و گفت: امیدواریم کیفیت برنامه تا پایان "جشنواره نوروزی برج میلاد" ادامه داشته باشد.

علوی با تاکید براین که ضروری است، تهران از یک مبدا و معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: سامانه مشاوره تلفنی ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز اقدام و خدمت بسیار خوبی است و این اقدام تخصصی که ستاد شروع کرده است، باید در سایر زمینه ‎های گردشگری ادامه پیدا کند.

 همزمان با آغاز "جشنواره نوروز و رمضانی برج میلاد" ، نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران تا پایان ماه مبارک رمضان در آبراه شرقی و غربی، محوطه برج میلاد برپاشده است و علامقمندان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 34070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =