منطقه ۴ در بهار جانها بهاری خاص را تجربه می‌کند

شهردار منطقه ۴ در ادامه اجرای طرح  بهار جانها از حال و هوای عیدانه  و رنگ و بوی بهاری شمال شرق تهران خبر داد و گفت: در طرح بهار جانها منطقه ۴ جان تازه ای به خود گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، " علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک و شادباش بهار ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان گفت: در طرح بهار جانها و روزهای زیبای بهاری حال و هوای خاص و ویژه ای منطقه را فرا گرفته است.
او با اشاره به جزییات این طرح گفت: با رسیدگی ویژه در این طرح با اقداماتی همچون کاشت فرش های گل، درخت و نهال، گل های فصلی و ... در بزرگراه ها و بوستان ها شهری سرسبزتر را شاهد هستیم.  
او در ادامه  با تاکید بر بحث رفت و روب و نظافت شهری گفت: حفظ محیط زیست، نظافت و آراستگی شهر همواره از وظایف  شهرداری هاست که این مهم در آستانه سال جدید پررنگ تر جلوه  کرد و اجرایی شد.
کمالی زاده افزود: در این عملیات با اقدامات شبانه روزی در زمینه های مختلف از جمله مرمت، نظافت و رنگ آمیزی المان های شهری و ترافیکی، رسیدگی ویژه به بوستان ها و فضاهای سبز شهری، مرمت و تجهیز المان های بوستانی و ترافیکی، رسیدگی به آسفالت های معابر و ... به شهر رسیدگی ویژه  شد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات خاص نوروزی گفت: نورپردازی ها، اکران پرچم های رنگی و مناسبتی، گسترش سفره های هفت سین، چشم نوازی تخم مرغ های رنگی، جشن فرامنطقه ای دهکده بهار ایران، اجرای نمایش های شاد و موزیکال در بوستان ها و... و. از اقدامات انجام گرفته در این طرح است.

کمالی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع سبدهای کالا به افراد کم درامد منطقه، تعویض و مرمت تابلوهای معابر به نام های متبرک شهدا، کاروان شادی گردشگری، اهدای گل و گلدان به کادر درمان، ساماندهی افراد بی خانمان و کارتون خواب، نورافشانی، پرواز بادکنک های رنگی، عروسک های غول پیکر نوروزی، نمایش نمادهای نوروزی اقوام و ملل، نوروزخوانی و ... از اقدامات نوروزی این منطقه به شمار می رود.
وی افزود: مفتخریم اقداماتی که انجام شده موجبات رضایت و شادمانی شهروندان را ایجاد کرده و از خداوند در سال جدید افتخار خدمت رسانی مضاعف را خواهانیم. 

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: 34073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =