طرح نگهداشت شهر با همکاری نواحی هفتگانه در منطقه ۵

نشست صمیمی رضا شرفی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و مدیران آن سازمان به اتفاق معاون خدمات شهری و شهرداران نواحی منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ،رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت:  با توجه به اهمیت موضوع نگهداشت شهر که اجرا و نظارت آن از وظایف ذاتی معاونت خدمات شهری و محیط زیست است وبه منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم و در راستای جلب رضایت حداکثری این عزیزان، طرح نگهداشت شهر با همکاری نواحی هفتگانه در سطح منطقه ۵اجرا می شود.

او افزود:  به همین منظور نشست صمیمی در روز پنجشنبه سوم فروردین با معاون خدمات شهری و شهرداران نواحی منطقه ۵ برگزار شد.

شرفی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد به منظور نسبت به انجام فعالیت های محوله در حوزه خدمات شهری در قالب برنامه ریزی دقیق و ایجاد کار پوشه مرتبط اقدام شود.همچنین مقرر شد به منظور شفاف سازی وضعیت مالی پیمانکاران خدمات شهری جلسات مدون با معاون مالی منطقه برگزار شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد:  با توجه به اهمیت نگهداشت شهر و عدم تناسب تعداد نیروی انسانی و حجم کار موجود در طول شب مقرر شد نسبت به بازنگری تخصیص نیروی انسانی لازم اقدام مقتضی صورت پذیرد.

شرفی به آخرین تصمیم این نشست اشاره کرد و افزود:  نواحی هفت گانه ملزم به شناسایی نقاطی در محدوده خود که زباله نامتعارف تولید میکنند هستند که می بایست در این خصوص تمامی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کد خبر: 34074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =