اجرای ۲۰ کیلومتر ریسه ماه و فانوس در خیابان ولیعصر (عج)/ ۱۰۰ المان ماه اسماء‌الحسنی در پایتخت نصب شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب یکصد المان ماه اسماء‌الحسنی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد.

رضا صیادی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکصد ماه اسماء‌الحسنی در فضای شهری پایتخت نصب و جانمایی شد، اظهار کرد: این المان‌ها بر پایه نماسنگ و به ارتفاع پنج متر در سطح پایتخت نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در این ایام علاوه بر یکصد المان ماه، ۳۰ المان فانوس و آیات الهی نیز طراحی، ساخته و در میادین و نقاط شاخص شهر تهران نصب شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۰ کیلومتر ریسه نوری ماه و فانوس در خیابان حضرت ولیعصر (عج) به مناسبت ماه مبارک رمضان، یادآور شد: المان‌های اسماء الحسنی و همچنین ریسه‌هایی که در کنار جشن نور تهران جلوه خاصی به خیابان ولیعصر داده، با پایان یافتن ماه مبارک رمضان جمع آوری خواهد شد.

صیادی در ادامه از اکران فرهنگی شهر خوبی‌ها در این ایام خبر داد و افزود: بخش قابل توجهی از سازه‌های تبلیغات فرهنگی و تجاری شهر تهران تحت پوشش اکران فرهنگی «شهر خوبی‌ها» قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: سقف نوری ۱۰ هزار متر مربعی میدان ولیعصر (عج)، تونل نوری خیابان مجاهدین و ۵۰ سازه نوری جشن نور تهران زیبا در بوستان ملت تا عید فطر برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 34092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =