استقرار عوامل و تجهیزات سازمان پسماند در جاذبه‌های گردشگری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، گفت: ستادگردشگری شهرداری تهران، امسال به گونه‌ای متفاوت عمل کرده است و توانسته اقدام‌های اثربخشی برای افزایش آگاهی شهروندان و میهمانان نوروزی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر تهران داشته باشد.

رضا شرفی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: اقدامات بسیار خوبی در ستاد گردشگری به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی در حال اجرا است و در قالب یک برنامه جامع و با زمانبندی مشخص نسبت به اطلاع‌رسانی همه اماکن گردشگری اقدام شده است.

وی با اشاره به ارائه بسته های نوروزی به شهروندان و میهمانان نوروزی، افزود: بروشورها، نقشه‌ها و بن‎‌های تخفیف جاذبه‎‌ های گردشگری که در این بسته‎‌ها قرار داده شده، بسیار برای افراد مفید و کاربردی است. این فعالیت‌ها و برنامه‌ها نشان می‌دهد، ستادگردشگری شهرداری تهران، امسال به گونه‌ای متفاوت عمل کرده است و توانسته اقدام‌های اثربخشی برای افزایش آگاهی شهروندان و میهمانان نوروزی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر تهران داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، ادامه داد: این ستاد علاوه بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های گردشگری، دیگر اقدامات شهرداری تهران در ایام نوروز نیز به اطلاع عموم شهروندان رسانده است که نمونه‌ای از آن را در مراسم جشن افتتاحیه ویژه‌برنامه‌های نوروزی، شاهد بودیم.

شرفی با بیان این که سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران آماده هرگونه تعامل و همکاری با ستاد گردشگری شهرداری تهران است، بیان کرد: در حال حاضر برای اماکن ویژه گردشگری و نقاطی که تردد شهروندان و میهمانان نوروزی بیشتر است، عوامل و تجهیزات این سازمان در محل مستقر هستند.

وی درباره فعالیت‌های نوروزی سازمان پسماند در ایام نوروز، یادآور شد: اقدامات این سازمان در حوزه خدمات شهری و فعالیت‌های تنظیفی شهر تهران تعریف شده است و براین اساس در ایام نوروز برای رفاه حال شهروندان، شیفت‌های خدمت‌رسانی در مناطق ۲۲ گانه را افزایش داده‌ایم و ساعت کار حوزه تنظیفی را به گونه ‌ای تنظیم کرده‌ایم که در طول روز هم امکان استفاده از عوامل و تجیهزات نظافتی در شهر تهران، مهیا باشد.

شرفی تاکید کرد: در زمینه آموزش‌های شهروندی، برنامه‌هایی با همکاری معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
کد خبر: 34105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =