معرفی ظرفیت‌های گردشگری تهران نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که امسال برای ایام نوروز ۷۰ مرکز گردشگری و خانه موزه برای بازدید شهروندان و میهمانان نوروزی مهیا شده است، گفت: ظرفیت گردشگری تهران به دلیل عدم مدیریت یکپارچه شهری به خوبی معرفی نشده است و امیدوارم فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، شروعی برای معرفی یکپارچه و بسیار بهتر این ظرفیت‌ها باشد.

وحیدرضا انارکی محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال برای ایام نوروز ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و برنامه‌های متفاوتی ارایه داده و متناسب با سلیقه گردشگران، بسته‌های گردشگری متعدد و متنوعی را درنظر گرفته است.

وی افزود: امسال برای ایام نوروز ۷۰ مرکز گردشگری و خانه موزه برای بازدید شهروندان و میهمانان نوروزی مهیا شده است. امیدوارم این فعالیت‌ها سرآغاز خوبی برای معرفی بهتر و هرچه بیشتر موزه‌ها، خانه موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، آثار تاریخی و دیگر ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران و همچنین بستری برای استفاده بیشتر مدیریت شهری از این ظرفیت‌های گردشگری باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، با بیان این که سازمان‌های متولی، همراهی و مشارکت خوبی را با ستاد گردشگری شهرداری تهران داشتند، ادامه داد: ستاد گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۲، معرفی خوبی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده، داشته است.

انارکی محمدی، بیان کرد: ظرفیت گردشگری تهران به دلیل عدم مدیریت یکپارچه شهری به خوبی معرفی نشده است و امیدوارم فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، شروعی برای معرفی یکپارچه و بسیار بهتر این ظرفیت‌ها باشد.

وی یادآورشد: در کلانشهرهای دنیا گردشگری یکی از اصول و ارکان مهم مدیریت شهری است اما در تهران به دلیل نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری و موازی‌کاری‌ها نتوانسته‌ایم معرفی خوبی از جاذبه‌های گردشگری شهر داشته باشیم. امیدواریم این مهم با محوریت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران رخ بدهد.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 34109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =