۳ انتصاب در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

شهر: مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک، مدیر کل ایمنی و مهندسی ترافیک و مشاور فرهنگی اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ۲۱ مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش شهر، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک، مدیر کل ایمنی و مهندسی ترافیک و مشاور فرهنگی اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک که روز گذشته ٢١ مرداد ماه برگزار شد. سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهداف حمل و نقل و ترافیک که همان بهبود کیفیت زندگی شهروندان و توسعه حمل و نقل عمومی شهری است، گفت: بدون شک موفقیت و رسیدن به این اهداف در گرو بهره مندی از توانایی، دانش و ظرفیت تمامی مدیران و کارشناسان بعنوان سرمایه های ارزشمند یک مجموعه است.

معاون شهردار تهران در این مراسم از زحمات و فعالیت‌های احسان جاهد و علی فغانی قدردانی کرد و افزود: در معاونت حمل و نقل و ترافیک نگاه تخصصی بوده و فارغ از نگاه سیاسی تلاش می‌شود از مدیران داخل مجموعه شهرداری تهران و دانش و تخصصان در انتخاب و انتصابات خود استفاده شود . 

هاشمی بیان کرد: باید به دور از نگاه سیاسی افراد، مراتب رشد و تعالی کارشناسان و مدیران را در نظر گرفت. 

معاون شهردار تهران بر ایجاد شرایط برابر ارتقای شغلی برای بانوان در مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک تأکید کرد و گفت: باید با اجرای راهکارهای  توانمندسازی و حذف موانع ارتقای شغلی زنان، زمینه پیشرفت بیشتر این قشر از کارکنان را فراهم کرد. 

هاشمی با تاکید بر اینکه میتوان در حوزه های برنامه ریزی، مالی، آی تی و رسانه ای از ظرفیت بانوان متخصص بهره مند شد، یادآور شد: به شخصه اعتقاد دارم حتی میتوان در حوزه های تاکسیران و اتوبوسرانی از ظرفیت بانوان توانمند استفاده کرد.

او در ادامه به ضرورت پیوست اجتماعی و فرهنگی پروژه ها و نقش مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف  شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: باید به منظور راهبری اهداف و برنامه کلان توسعه حمل و نقل از مشارکت شهروندان بهره مند شد. 

در این مراسم جدی ثانی به عنوان مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران، علی وفقی به عنوان  مدیر کل ایمنی و مهندسی ترافیک و غلامعلی ابراهیمی سوته به عنوان مشاور فرهنگی_اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک منصوب شدند.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 3411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =