توسعه سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در شمیرانات

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران(شمیرانات) توسعه سرانه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه را از اهم فعالیت‌های عمرانی مدیریت شهری برای سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش شهر، مجید افشاری  درباره فعالیت‌های عمرانی اظهار داشت: فعالیت های عمرانی در ۲ بخش طبقه بندی می شود که موضوع اول، نگهداشت و دیگری توسعه و ساخت و ساز است.

وی ادامه داد: در موضوع نگهداشت با توجه به بودجه خوبی که امسال مصوب شده، به صورت مستمر نگهداری و ترمیم آسفالت معابر، انهار، جدول گذاری و جمع آوری اب های سطحی را انجام می‌دهیم.

افشاری به موضوع ساخت و ساز و توسعه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع ورزش و افزایش سرانه های ورزشی برای استفاده شهروندان اهمیت زیادی دارد؛ در این راستا امسال ۲ مجموعه ورزشی محله قیطریه و مجموعه ورزشی ازگل را در دستور کار داریم که طراحی آن توسط مشاور انجام شده است.

وی در مورد فعالیت های عمرانی فرهنگی هم نیز اعلام کرد: یک مجموعه فرهنگی در محله باغ فردوس در مجاورت پارک قلمستان و مجموعه فرهنگی دیگری پنج طبقه در محله گلاب ایجاد می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در موضوعات تفرجگاهی، مجموعه خرگوش دره در قسمت شرق منطقه یک امسال استارت می خورد و یک مجموعه فرهنگی هم در شهرک قائم از سال پیش آغاز کردیم که تا آخر تابستان به بهره برداری می رسد.

افشاری یادآور شد: امسال همچنین مجموعه کهف الشهدا شمال ولنجک در قسمت غربی منطقه یک قرار است بازپیرایی شود و توسعه یابد تا خدمات رسانی بهتری به زوار داشته باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 34121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =