۲۲ قاب شهری بهار پایتخت را به تصویر می کشند

مجید قادری آذر معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از جانمایی ۲۲ قاب شهری در فضای شهری که توسط دانش آموزان هنرستانی بهار پایتخت را به تصویر کشیده اند، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مجید قادری‌آذر معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرتهران از اجرای قاب‌های تهران در مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: توجه به هنرهای محیط شهری همراه با تغییر فصل، یکی از موضوعاتی است که در ارائه آثاری هنری در هشتمین سالانه هنرهای شهری تهران به آن توجه شده است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: بر همین اساس ۲۲ قاب فلزی ۷ متر مربعی توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در اختیار مناطق ۲۲ گانه پایتخت قرار گرفته است تا با همکاری هنرستانهای واقع در مناطق موضوعات نوروزی و بهاری توسط دانش آموزان به تصویر کشیده شده و در نهایت در سطح شهر جانمایی و نصب شوند.

همچنین هشتمین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار سال ۱۴۰۲ در سطح شهر تهران در بخش‌های مختلفی نظیر طراحی و اجرای دیوارنگاری، جشن تخم مرغ‌های نوروزی، اجرای اثر هنری بر روی درختان خشکیده، هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و تبلیغات فرهنگی محیطی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
کد خبر: 34129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =