ادامه عملیات اجرایی احداث زیرگذر بزرگراه متوسلیان_سه‌راهی باغستان در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از ادامه عملیات اجرایی و پیگیری ویژه مدیریت شهری این منطقه درخصوص احداث و تکمیل تقاطع غیرهمسطح همسطح و زیرگذر بزرگراه متوسلیان_سه راهی باغستان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با فرارسیدن روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه ۲۱ در سال جدید، عملیات اجرایی پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر احمد متوسلیان_سه راهی باغستان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی ادامه داد: فاز دوم احداث زیرگذر بزرگراه متوسلیان_سه راهی باغستان به طول ۶۰۰ و عرض ۱۰ متر از ابتدای اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده و پیش بینی می شود در سال آتی به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۲۱ اظهار داشت: احداث زیرگذر بزرگراه متوسلیان_سه راهی باغستان با هدف رفع معضل ترافیکی جنوب غرب تهران و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای همجوار تهران جزء پروژه های مهم شهری می باشد؛ که علاوه بر اهمیت این پروژه برای شهروندان تهرانی، برای شهروندان شهرستان های مجاور نیز از اهمیت شایانی برخوردار است.

پوریافر یادآور شد: تلاش مدیریت شهری منطقه ۲۱ بر آن است تا زیرگذر بزرگراه رزمنده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان_سه راهی باغستان به زودی مورد بهره برداری قرا گیرد تا شهروندان به سهولت و ایمنی از این محور تردد کنند.

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 34135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =