اجرای تئاتر خیابانی با محوریت دفاع مقدس

اجرای نمایش‌های خیابانی در مقابل در ورودی تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به یک ایستگاه فرهنگی تبدیل شده و نسل جوان و نوجوان ارتباط خوبی با این نمایش ها برقرار کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این موزه همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان است که یکی از این برنامه ها  به همت معاونت فرهنگی مجموعه اجراهای متعدد تئاتر خیابانی در محل پل آزادی است.

حمیدرضا صفار مسئول اجرایی ویژه برنامه همایش تئاتر خیابانی گفت: در ایام نوروز در فضای باز موزه از تاریخ دوم تا یازدهم فروردین ماه از ساعت 13 الی18، گروه های نمایشی به اجرای برنامه هایی با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می پردازند.

وی ادامه داد: اغلب هنروران این گروه ها از دانشجوها و فعالان عرصه تئاتر و نمایش هستند که نمایشنامه هایی را با نگاهی به مقوله عید نوروز در دوران جنگ تحمیلی به جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم عزیز اجرا می کنند.

صفار با اشاره به جذابیت تئاتر خیابانی برای مخاطبان موزه افزود: این اجراها که در مقابل در ورودی تالارهای موزه انجام می شود به یک ایستگاه فرهنگی تبدیل شده و نسل جوان و نوجوان ارتباط خوبی با این نمایش ها برقرار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری تئاتر خیابانی اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این اتفاق فرهنگی در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 34137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =