آمادگی نیروهای خدمات شهری برای بارش‌های احتمالی/ آب گرفتگی در معابر نداشتیم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای ما در سطح شهر در آمادگی کامل برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی به دنبال بارش باران در تهران هستند.

علیرضا جعفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به آغاز بارش باران از بامداد امروز در تهران، اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای ما در سطح مناطق حضور داشتند و مشکل خاصی در ساعات اخیر برای شهروندان ایجاد نشد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه آب گرفتگی مشکل‌سازی در معابر تهران رخ نداد، خاطرنشان کرد: جز چند مورد آب ماندگی جزئی در برخی مناطق شمالی پایتخت، شاهد مشکل چندانی برای شهروندان تهرانی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش در تهران، یادآور شد: نیروهای ما در سطح شهر تهران حضور دارند تا در صورت آب گرفتگی و آب ماندگی در معابر، خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

جعفری در پایان گفت: با توجه به اینکه بارش باران پراکنده و رگباری بود، نمی‌توان گفت که شدت بارش در نوار شمالی و یا نوار جنوبی پایتخت بیشتر بوده است یا خیر؛ در نقاط مختلف شهر شاهد بارش رحمت الهی بودیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 34138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =