رخت نوروز بر تن باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: باب الرضای تهران با نصب المان‌های نوروزی نظیر عمو نوروز و حاجی فیروز و کاشت گل‌های بهاری در دروازه جنوب شرقی پایتخت به استقبال نوروز رفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران  المان‌های نوروزی، آیینی و مذهبی در محور مواصلاتی بزرگراه امام رضا(ع) نصب شد.

او با اشاره به اینکه بزرگراه امام رضا (ع) یکی از پرترددترین بزرگراه‌های جنوب شرق تهران به ویژه در ایام نوروز است، افزود: در این راستا ۹ سازه حجمی نوروزی ویک المان مذهبی ویژه در این بزرگراه با عنوان "ای حرمت مرجع درماندگان" در میدان ثامن الحجج (ع) نصب شد.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای فرش گل در بزرگراه امام رضا(ع)   به نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) افزود: آذین بندی، رنگ آمیزی پلهای سواره رو و جداول از دیگر اقدامات انجام شده در این محور در طرح بهاران خدمت بود.

به گفته شیری؛ در راستای نماسازی و آرام‌سازی جداره‌های شهری در جهت بهبود چشم انداز محیطی با استفاده از طرح‌های گرافیکی و نقاشی دیواری طی هماهنگی با سازمان زیباسازی در دو موقعیت بزرگراه بسیج  نبش خیابان های پانزدهم و بیست و دوم  طرح بهارستان ۱۴۰۲ بر دیوارها به متراژ ۳۸۲ مترمربع نقش بست.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 34142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =