بوستان پلیس در روزهای بهاری چشم انتظار گردشگران نوروزی

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ از برپایی پردیس بزرگ فرهنگی، ورزشی با عنوان دهکده بهار ایران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای گردشگران، روزه داران و شهروندان تهرانی در بوستان پلیس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ " اسمعیل قضاتلو" با اشاره به اینکه تهران در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی است، گفت: از آنجا که بسیاری از گردشگران برای سیر و سیاحت روزهای نوروزی خود شهر تهران را انتخاب می کنند، با آمادگی کامل میزبان میهمانان گرامی هستیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های شاخص نوروز ۱۴۰۲ برپایی دهکده بهار ایران با طراحی و اجرای فعالیت ها و برنامه های جذاب وشاد در زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و اقوام جهت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نورزوی در بوستان پلیس است که فعالیتهای این دهکده با مشارکت مناطق ۸ و ۱۳ از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ هرروز برنامه دارد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان افزود: در این چند روزی که از نوروز و ماه مبارک رمضان گذشته است با تعداد زیادی مخاطب در ایستگاه های تفریحی بوستان پلیس روبرو بوده‌ایم که همگی با رضایت و سرور اوقات خود را در این مکان سپری کرده اند و ما از این نظر خداوند را شاکریم. 

انتهای پیام/
 

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 34145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =