هماهنگی با سیستم قضایی برای پلمب ساختمان‌های ناایمن

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال هماهنگی با سیستم قضائی هستیم تا روند روان تری برای رفع پلمب ها دریافت کنیم تا دیگر نیاز نباشد سیکل دادستانی را طی کنیم.

به گزارش شهر، پرویز سروری افزود: در بحث ساختمان‌های ناایمن حساسیت شهرداری و شورای شهر تهران بسیار بالا است و به همین دلیل به طور مستمر این موضوع توسط آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بررسی ساختمان‌ها توسط سازمان آتش نشانی برای این است که گزارش‌ها به مدیریت شهری داده شود و به هر ساختمان هشدار داده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تذکرهایی که به ساختمان‌ها داده می‌شود، گفت: برخی از آنها باید ایمن‌سازی‌ها را انجام دهند برخی باید پلمب شوند و بازسازی اساسی برای آنها انجام شود.

سروری پایش ساختمان‌ها و بررسی آنها از لحاظ ایمنی، افزود: ساختمان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و به مالکان و ساکنان آنها گزارش‌ها داده می‌شود همچنین هر یک از آنها مهلت دارند تا ایمن‌سازی را انجام دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اگر ایمن‌سازی‌ها انجام نشود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: اگر ایمن‌سازی‌ها انجام نشود پلمب ساختمان‌های ناایمن انجام می‌شود، همانطور که در ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار مشاهده کردیم که شهرداری اقدام به هشدار و پلمب کرد و سپس این ساختمان رفع پلمب شد اما در حال هماهنگی با سیستم قضائی هستیم تا روند روان تری برای رفع پلمب ها دریافت کنیم تا دیگر نیاز نباشد سیکل دادستانی را طی کنیم.

وی تصریح کرد: ناایمن نبودن و نیز خطراتی که ساختمان‌ها دارند، به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 34177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =