ستاد گردشگری تحول مثبتی در حوزه گردشگری تهران رقم زده است

معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران گفت: تهران از نظر گردشگری یکی از شهرهای منحصر به فرد دنیا است و امیدوارم روزی را ببینیم که تهران جایگاه واقعی خود را در این زمینه به‌دست آورد.

علیرضا جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: ستادگردشگری شهرداری تهران در سال جاری تلاش زیادی درخصوص معرفی و جذب بیشتر گردشگران برای بازدید از جاذبه ‌های گردشگری زیبای شهر تهران، داشته و تحول مثبتی در راستای بهبود موضوع‌های گردشگری، رقم زده است. 
وی با بیان این که شهر تهران دارای جذابیت‌های بالقوه بسیار زیادی در حوزه گردشگری است، افزود: کوهساران بسیار زیبا در فراز شهر، المان‌های شهری کم نظیری مانند برج میلاد و میدان آزادی و در سال‌های اخیر پروژه‌های منحصربه فردی مانند دریاچه شهدای خلیج فارس، باغ پرندگان، پل طبیعت، بوستان های جذاب و بزرگی همانند بوستان ملت، جمشیدیه، ساعی و همینطور بافت تاریخی با کاخ های زیبا و جذاب، از جمله این جاذبه‌های بالقوه در حوزه گردشگری هستند.
معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران، ادامه داد: تهران به دلیل شرایط توپوگرافی که دارد، پر از جاذبه‌های طبیعی است که در این زمینه می‌توان به رودخانه‌ها و روددره‌های چندگانه‌ای که از  غرب تا شرق تهران به صورت شمالی و جنوبی امتداد پیدا کرده و حاشیه‌هایشان، جاذبه خوبی برای گردشگران است، اشاره داشت.
وی بیان کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران درحال تلاش است در طول سال به ویژه در ایام نوروز که تهران خلوت‌تر بوده و جذابیت‌های بیشتری برای گردشگری دارد، این جاذبه‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنند و در خدمت شهروندان و مسافران، قراردهد. 
جاوید افزود: تهران از نظر گردشگری یکی از شهرهای منحصربه فرد دنیا است و امیدوارم روزی را ببینیم که تهران جایگاه واقعی خود را در این زمینه به دست آورد.
انتهای پیام/
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 34187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =