فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه/ پذیرش در واحدهای سیار هنگام اینترنتی شد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان و فعالیت این مرکز در دوشیفت کاری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری گفت: در این ایام مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی و پنج مرکز سراج، خاوران، شهدای زمان آباد، بعثت و فدائیان اسلام از ساعت ۸ الی ۱۴ فعال هستند.
مالکی در توضیح تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آنها از ۱۴ فروردین ماه افزود: شهر تهران از بضاعت ۵۶ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز ثابت و ۷ واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است. مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی، مرکز شهید آبشناسان در دوشیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و از ساعت ۱۸ الی ۴ صبح و سایر مراکز از ساعت ۷ الی ۱۸ فعال هستند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی افزود: ضمنا از شهروندان درخواست می شود با توجه به  فعالیت تعدادی از مراکز در روزهای تعطیل حتما جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه نمایند.

وی در خصوص ادامه فعالیت دو مرکز فعال پس از افطار در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال روزه داران عزیز و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار این ستاد نسبت به افزایش ساعت کاری مرکز شهید آبشناسان و شبانه روزی کردن مرکز بیهقی اقدام نموده است. ضمنا با توجه به فعالیت این دو مرکز، در زمان افطار از مراجعین به آن مراکز در این زمان پذیرایی می شود.

مالکی در ارتباط با نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: بنا بر درخواست شهروندان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت صف از هشتم فروردین ماه دو واحد سیار هنگام نیز به مراکز صرفا اینترنتی افزوده شد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی با بیان اینکه در حال حاضر پذیرش در ۹ مرکز معاینه فنی شهر تهران صرفا اینترنتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج و دماوند و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام(شماره ۴) و هنگام(شماره ۸) تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است. البته تاکید می گردد بجز ۹ مرکز صدر الاشاره مراجعه به صورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان پذیر است.


انتهای پیام/

۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 34205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =