برگزاری برنامه دهکده بهار ایران در میدان آزادی باعث توسعه صنعت گردشگری می‌شود

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: برگزاری برنامه‌هایی که در میدان آزادی در حال برگزاری است می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری شهر تهران تاثیر بسزایی داشته باشد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ امیر قاسمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران در بازدید از برنامه های شهرداری منطقه ۹ که در میدان آزادی در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته هم شاهد اجرای برنامه هایی در میدان آزادی بوده ام به همین دلیل معتقدم برنامه هایی که امسال در این مکان در حال برگزاری است با سال های گذشته تفاوت دارد.

وی افزود: برپایی چادرهای اقوام مختلف لر، کرد، عرب، بلوچ و ... کنار یکدیگر باعث شده که شاهد ارتباط قوی بین این اقوام باشیم. ‌رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در توسعه صنعت گردشگری شهر تهران تاثیر بسزایی داشته باشد.  

قاسمی عنوان کرد: اجرای برنامه های مختلف که توسط شهرداری منطقه ۹ در میدان آزادی در حال برگزاری است می تواند باعث همدلی و همبستگی شود. معتقدم باید شرایطی فراهم شود تا سال آینده یک دهکده اقوام در شهر تهران برپا شود تا همه اقوام به این دهکده وابستگی پیدا کنند.

وی یادآور شد: امسال شاهد اکران ایران ما در بیلبوردها و تابلوهای شهری بودیم که باعث توسعه همدلی و همبستگی اقوام شده است. بدون شک اجرای برنامه های فرهنگی در میدان آزادی به عنوان نماد ملی بسیار متفاوت از دیگر مناطق تهران است.

گفتنی است؛ در این بازدید محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹، علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ و جمعی از مدیران شهرداری منطقه۹ حضور داشتند.


انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 34211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =