۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 3423

تغییر رویکرد سه شنبه های بدون خودرو

پیمایش میدانی و رصد پیشرفت پروژه های دو سازمان نوسازی و عمرانی مناطق با دوچرخه
تغییر رویکرد سه شنبه های بدون خودرو

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : پروژه های دو سازمان نوسازی و عمرانی مناطق شهرداری تهران در این منطقه، به لحاظ پیشرفت فیزیکی در کمپین این هفته از سه شنبه های بدون خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سید محمد فیاض با اعلام این خبر افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته فی مابین مدیریت شهری منطقه و سازمانهای نوسازی و عمرانی مناطق شهرداری تهران، طرحها و پروژه هائی نظیر مجموعه های چند منظوره نارون، پلازا، بهسازی روکش آسفالت خیابان الزهرا (س)، ایجاد دسترسی خیابان شهید سرحدی به بزرگراه فتح، بهسازی مسیر فوقانی خط آهن تونلی تهران – تبریز، پارکینگ طبقاتی و زیر سطحی بوستان تیر، تعریض پیاده رو و مسیر دوچرخه خیابان شهیدان بهرامی و... تعریف و با گذشت زمان اندکی از آغاز عملیات اجرائی هریک از آنها، از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

فیاض ادامه داد : در کمپین این هفته از سه شنبه های بدون خودرو که با حضور مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق و همچنین عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، علاوه بر فرهنگ سازی برای ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل فاقد آلودگی و کم هزینه، پیشرفت فیزیکی این طرحها و پروژه های در دست احداث نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته فیاض ، اجرای این قبیل طرحها و پروژه های عمران شهری می تواند به بخش عمده ای از مطالبات شهروندی پاسخ داده و شعار مدیریت شهری در دوره جدید " تهران شهری برای همه " را عینیت بخشد.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان سخنان خویش با اشاره به این نکته که پروژه ایجاد دسترسی خیابان باقری در محله یافت آّباد جنوبی به بزرگراه آزادگان، نخستین پروژه توسعه محلی پایتخت در این منطقه بلحاظ ساختاری و سرعت عمل در احداث در نوع خود کم نظیر بوده، یاد آور شد : در سایه این همکاریهای مشترک، می توان برنامه ریزی دقیقی برای رفع معضلات شهروندان انجام و به عمران وآبادانی هرچه بیشتر محلات کمک کرد.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 3423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =