استقبال چشمگیر شهروندان از ویژه برنامه‌های عیدانه پایتخت/ ویژه برنامه‌های بهار ایران در پایتخت

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از استقبال چند ده هزار نفری شهروندان از برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران خبر داد.

مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: هفت منطقه تهران برای تمرکز برنامه های نوروزی و رمضانی راه‌اندازی شده است  که خوشبختانه با استقبال بسیار چشمگیر شهروندان همراه بوده است.
وی افزود: ویژه برنامه‌های «بهار ایران»در شمال غرب پایتخت نیز بوستان نهج البلاغه، در غرب میدان آزادی، در جنوب غربی بوستان ولایت، در پهنه جنوب شرقی بوستان آزادگان، در شمال شرق پایتخت بوستان پلیس و در مرکز تهران نیز بوستان لاله با جشن ها و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در حال برگزاری است و  پایان نوروز ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت .
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در توضیح بیشتر گفت: این ویژه برنامه‌ها دو ساعت قبل از اذان مغرب آغاز می‌شود و با پذیرایی در چایخانه تا پاسی از شب نیز ادامه دارد و مردم می‌توانند از فضای خوب نشاط اجتماعی، شادی و فضای معنوی مناسب ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز بهترین استفاده را ببرند.
زیبایی‌نژاد با بیان اینکه این جشن های شبانه با حضور اقوام ایرانی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار آن نیز نمایشگاه‌های بزرگی مانند فروش محصولات فرهنگی و هنری، خوراکی، صنایع دستی و گذرگاه‌های فرهنگی و هنری  و ورزشی ویژه کودکان، نوجوانان و... در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: یک پهنه نیز به عنوان پهنه ورزش در نظر گرفته شده است. بر همین اساس محدوده‌ای تحت عنوان «جزیره شنی» برای کودکان طراحی شده تا بچه‌ها بتوانند به راحتی در آن بازی کنند. همچنین کالسکه سواری، زیپ لاین، صخره نوردی، فوتبال دستی و قایق سواری از دیگر بازی‌های طراحی شده برای عموم علاقمندان است.


انتهای پیام/

۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 34232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =