آمادگی ۱۵۲ بوستان منطقه ۱۵ برای حضور شهروندان در روز طبیعت

۱۵۲ بوستان فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و محلی باب‌الرضای تهران آماده پذیرش شهروندان و مسافران نوروزی در سیزده بدر و روز طبیعت است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: بوستان های واقع در نواحی هفتگانه منطقه با اقدامات خدمات شهری و فضای سبز آراسته شده و مهیای حضور شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت است. او در ادامه با اشاره به وجود پنج بوستان بزرگ و فرامنطقه ای در این منطقه خاطر نشان کرد: بوستان های آزادگان، نرجس خاتون، فدائیان اسلام، خلیج فارس(پامچال) و توسکا به  دلیل وسعت زیاد و امکانات موجود؛ همه ساله پذیرای شهروندان بسیاری بوده و امسال نیز پیش بینی ها و تمهیدات لازم با استقرار نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس در این بوستانها اندیشیده شده تا شهروندان بتوانند روز طبیعت را به سلامت و با ایمنی کامل در این بوستانها سپری کنند.   شهردار منطقه در ادامه افزود: با هدف رفاه حال شهروندان تانکر های آب شرب نیز در این بوستانها مستقر شده است.   شیری در ادامه با اشاره به برگزاری جشن بزرگ " دهکده بهار ایران" در بوستان آزادگان خاطر نشان کرد: این برنامه در روز سیزده فروردین ماه نیز به صورت ویژه تر و با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی پذیرای شهروندان حاضر در این بوستان خواهد بود.

به گفته وی در این پردیس با برپایی استیج برنامه های شاد و محتوایی شامل آیین ها و سنت های اسلامی و ایرانی برای حاضرین اجرا می شود و ۴۰ غرفه ورزشی، بازی و سرگرمی، توانمندسازی بانوان، عفاف و حجاب، رادیو، گریم کودکان و ... نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال خواهد بود تا شهروندان شب خاطره انگیزی را در این بوستان سپری کنند.

انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 34240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =