استقبال بیش از هزار مسافر نوروزی از ۳ ایستگاه اطلاع رسانی و گردشگری منطقه ۱۹

سه ایستگاه اطلاع رسانی و گردشگری منطقه ۱۹ از ابتدای فروردین میزبان بیش از هزار مسافر نوروزی بوده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: به منظور اطلاع رسانی و استقبال از مسافران نوروزی سه ایستگاه گردشگری در عوارضی تهران قم، بوستان های افرا و ولایت از اول فروردین برپا و تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

او با اشاره به استقبال بیش از هزار مسافر نوروزی از این ایستگاه ها گفت: بروشور، کتابچه کودکان، نقشه جامع گردشگری شهر تهران، بلیت های تخفیف دار ۵۰ درصد برای موزه ها و اماکن گردشگری و حتی معرفی مکان های مورد بازدید به صورت رایگان در بسته های گردشگری تهیه شده که در بین مسافران توزیع می شود.

فرهادی افزود: با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به عموم هموطنان اداره گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با تعامل ستاد گردشگری ۳ ایستگاه اطلاع رسانی با عنوان "تهران دوست داشتنی" در قالب جشنواره بهار ایران در ورودی عوارضی بزرگراه قم به تهران، کنار گذر بوستان افرا بزرگراه خلیج فارس و ورودی شماره ۲ بوستان بزرگ ولایت از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برپا کرده است.

شهردار منطقه یادآور شد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه‌های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان‌های اسکان مسافرین و ... در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده می شود.

ضمن اینکه بوستان های افرا و ولایت نیز به عنوان محل اسکان و استراحت موقت مسافران نوروزی انتخاب شده است تا مسافران با استفاده از امکانات و خدمات بوستان های مذکور سفر خوشی را تجربه کنند.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 34284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =