بوستان‌های منطقه۱۴ در روز طبیعت میزبان خانواده‌ها بود

شهردار منطقه۱۴ از برگزاری مراسمات ویژه‌ای برای شهروندان و گردشگران در محلات و بوستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به اینکه این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی، موسیقی اقوام، ویژه برنامه‌های شاد و پر نشاطی مانند ورزش برای تمامی اقشار، نورافشانی و مراسم معنوی مرتبط با ایام نورانی رمضان است، گفت: در روز طبیعت نیز ‍بوستان های منطقه پذیرای گردشگران روز طبیعت شد.

وی افزود :به این منظور  و برای رفاه و رضایت بسیاری از مسافران و شهروندان برای حضور در بوستان‌های جنگلی و محلی منطقه از جمله بوستان بسیج، ترنج، سمیه و...، رسیدگی به نظافت، امنیت و آسایش این فضاها  از اولویت های مدیریت شهری منطقه به شمار می رود.

سالاری پور با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال روزهای ملکوتی ماه رمضان با فصل بهار تقارن پیدا کرده است،اظهار داشت: از این رو مثل هرسال در  بوستان های منتخب منطقه شمیم معطر نماز جماعت ظهر و عصر به مشام شهروندان رسید و برای افطار بوستان‌ها تا پاسی از شب پذیرای میهمانان بودند.

وی همچنین به استقرار نیروها و تانکرهای آماده به کار سازمان آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور و گشت‌های نگهبانی در بوستان‌های شاخص منطقه اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناامنی در تعامل با سازمان آتش نشانی و عوامل نیروی انتظامی در بوستان‌ها از وقوع هرگونه حادثه پیشگیری شد.

سالاری پور در پایان خاطرنشان کرد: در این روز همچنین به منظور داشتن شهری سلامت و آراسته، در قالب برنامه های متنوع نسبت به توزیع کیسه های زباله بین شهروندان و آموزش های زیست محیطی و تفکیک پسماند از مبدا به خانواده‌ها ، همچنین برپایی غرفه‌های متعدد آموزشی و جمع آوری پسماندهای تر باتوجه به حضور شهروندان در بوستان‌ها و در راستای ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا  اقدام شد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 34354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =