کسب رتبه برتر عملکرد مدیریت بحران در منطقه ۱۶

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۶ از کسب رتبه برتر این منطقه در آمادگی و کسب رتبه دوم در مقابله با کرونا در بین مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، مجید رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه در ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه حائز کسب رتبه نخست در آمادگی شد. ارزیابی ها در موضوعاتی چون برگزاری مانور با محوریت مدیریت بحران، پدافندغیرعامل ، برگزاری جلسات منطقه و نواحی بصورت فصلی و محلات، برگزاری جلسات کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بصورت ماهانه ، تشکیل و سازماندهی تیم های ارزیابی و هماهنگی عملیات میدانی، استقرار و عملیاتی کردن ستادهای مدیریت بحران نواحی در پایگاه های پشتیبانی، عملیاتی کردن کارکردهای مصوب دستورالعمل نگهداری و بهره برداری از پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران برای پایگاه های در اختیار سازمان، نگهداشت تجهیزات موجود در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار ستادهای مدیریت بحران مناطق، گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، فعال سازی گروه های دوام، تهیه و تدوین EOP عمومی برای مناطق صورت گرفته است.

او افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۶ همچنین در ارزیابی مقابله با کرونا حائز کسب رتبه دوم شد و ارزیابی این موضوع با بررسی مواردی از قبیل اقدامات پیشگیرانه در ساختمان های منطقه، اقدامات انجام شده جهت ارباب رجوع در مناطق، استفاده از ظرفیت های مردمی، برگزاری دوره های آموزشی، ضدعفونی مراکز و معابر شهری، استفاده از ظرفیت های اعضاء تخصصی منطقه، ارائه گزارش اقدامات انجام شده در زمان بندی مناسب به سازمان، استفاده از تجهیزات و امکانات خاص و فعال سازی این امکانات، تبلیغات محیطی و مجازی و ... انجام شده است.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 3440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =