اجرای پویش مومنانه "نذر یاری در بهار ایران" در باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای پویش مومنانه "نذر یاری در بهار ایران" در باب الرضای تهران به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار همزمان با بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: با لطف خداوند متعال و به همت و مشارکت خیرین و کسبه، معتمدین محلات، سازمان‌های مردم نهاد، بسیجیان و ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و کانون‌های خدمت رضوی منطقه، طرح های مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه در مناسبت‌های ویژه و مختلف در طول سال به محرومان و نیازمندان انجام می شود.

به گفته وی؛ همزمان با عید نوروز و بهار طبیعت ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته‌های حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های تحت پوشش سامانه سمات و کودکان آینده ساز مراکز پرتو و پویاشهر توزیع شد.

شیری افزود: در این مرحله رزمایش مومنانه با عنوان «نذر یاری در بهار ایران» بیش از ۱۱۸۵ سبدکالا، ۲۹۷بسته گوشت، ۱۷۵۰۰ پرس غذای گرم و قرص نان، ۹۵ بسته دارو، ۳۷۳۵ عدد اسباب بازی، البسه و کفش و۶۵۰ عدد کارت هدیه و کمک هدیه نقدی در نواحی هفتگانه و محلات باب الرضای طهران، تاکنون میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است و این طرح با همراهی خیرین نیز در سال جدید ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین، سمن‌ها و موسسات خیریه و نیکوکاری وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از محرومان و نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان در اسرع وقت برآورده شود.

شهردار منطقه در ادامه گفت: با هدف احیای سنت حسنه افطاری دادن، در باب الرضای طهران تعداد ۵۰۲۰ پک افطاری ساده در شب‌های مبارک ماه رمضان و در میادین اصلی، خیابان ها و بوستان‌های پرتردد همزمان با پخش اذان مغرب و برپایی نماز جماعت بین شهروندان توزیع شد.

او در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 34400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =