پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در بوستان آزادگان

شهردار منطقه ۱۵ از پخت کیک ۳۰ متری برای دو هزار نفر به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

محمد شیری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه امروز- پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه- ویژه برنامه «دهکده بهار ایران در شهر خوبی‌ها» در بوستان آزادگان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه های دهکده بهار ایران از ابتدای نوروز و در تقارن با ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان با گستره مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ و برای مردم پهنه جنوب شرق تهران برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه اختتامیه این برنامه‌ها عصر امروز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار خواهد شد، گفت: تلاش ما این بود که اقدامی نو صورت بگیرد و در همین راستا  کیک ۳۰ متری به وزن ۲۰۰ کیلوگرم و برای دو هزار نفر با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ توسط گروه‌های جهادی و با مشارکت تعدادی از قنادان پخت و توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع این کیک توسط خدام حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این افطاری ساده همزمان با اذان مغرب بین شهروندان حاضر توزیع می شود.

شیری با بیان اینکه غرفه ها و پردیس ها فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی از ساعت ۱۷ برپا خواهد شد و تا لحظه اذان پابرجا خواهد بود، یادآور شد: از اذان مغرب، چایخانه و افطار رضوی با حضور خدام تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت، در این ساعت صلوات خاصه امام رضا (ع) قرائت و توزیع کیک آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اجرای برنامه توسط عروسک‌های مستقر از ساعت ۱۷، اعلام کرد: استیج فرهنگی نیز با حضور هنرمندان رسانه ملی و برنامه عصر جدید از ساعت هشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 34485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =