افزایش درآمدهای پایدار نقطه قوت شهرداری تهران است/ساماندهی حمل‌ونقل مورد توجه مجلس و مدیریت شهری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت و دغدغه مجلس و مدیریت شهری گفت: تقویت اقتصاد شهری و افزایش درآمدهای پایدار از جمله نقاط قوت اقدامات شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری بوده است.

به گزارش شهر، ابوالفضل عمویی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه جلسات مجمع نمایندگان استان تهران با شهردار تهران برای رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه رویکردی جدید و توام با انگیزه و انرژی در شهرداری تهران برای رفع مشکلات مردم شکل گرفته و مدیریت شهری در این چارچوب برنامه‌های خوبی دارد و اقدامات مفیدی انجام داده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه تقویت اقتصاد شهری و افزایش درآمدهای پایدار از جمله نقاط قوت اقدامات شهرداری بوده است، یادآور شد: روند افزایشی کسب درآمدهای پایدار می‌تواند منجر به خدمات‌رسانی بهتر به مردم شهر شود.

وی با تأکید بر توجه به حوزه حمل و نقل عمومی به عنوان راهکار بسیاری از مشکلات شهر تهران، تصریح کرد: توسعه این ناوگان منجر به رفع و یا کاهش مشکل ترافیک و آلودگی هوا خواهد شد و به همین دلیل، توجه به این موضوع هم در مجلس و هم در مدیریت شهری دوره ششم مورد اهمیت است.

عمویی همچنین تصریح کرد: شهرداری در دوره جدید با توجه ویژه به حمل و نقل عمومی، مسائل را پیش می‌برد و امیدواریم با همکاری شهرداری و مجلس بتوان روند سریع‌تری را برای رفع مشکلات طی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های مجمع نمایندگان استان تهران، اظهار کرد: تقویت حمل و نقل عمومی، اصلاح و نگهداشت شهر و رفع چالش‌های مردم به ویژه در مناطق حاشیه‌ای، تاکنون مورد توجه و دغدغه اصلی ما بوده و پس از این نیز بنای ما هم‌افزایی با شهرداری تهران است و با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی، به دنبال رفع مشکلات شهر هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 34489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =