برنامه‌های دهکده بهار ایرانی بوستان پلیس با جشن میلاد امام دوم شیعیان پایان گرفت

شهردار منطقه ۴ از حسن ختام برنامه های مختلف تفریحی فرهنگی ورزشی و ... دهکده بهار ایرانی بوستان پلیس با جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "  علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: برنامه های آخرین شب از جشن های متنوع دهکده بهار ایرانی بوستان پلیس به جشن میلاد حسن بن علی(ع) منور شد و حال و هوای خاصی گرفت.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال و سپاسگزاریم که شهروندان و میهمانان عزیزمان بوستان پلیس را برای پرکردن اوقات خود در کنار عزیزانشان انتخاب کردند.

شهردار منطقه ۴ افزود: خوشبختانه با نظرسنجی که از میهمانان در این شبها صورت گرفت همگی از برنامه ها و غرفه های متنوع این دهکده تفریحی بهره و لذت کافی را برده اند.

کمالی زاده با اشاره به ویژه برنامه های این شبها گفت: کنسرت موسیقی با حضور هنرمند شاخص کشورمان، استندآپ کمدی های طنز و تقلید صدا، برنامه های متنوع کودکان و نوجوان با حضور گروه های مطرح و شناخته شده و... و. در کنار غرفه های مختلف ازجمله غرفه افطاری ساده اوقات خوشی را برای گردشگران رقم زد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام هم و غم و تلاش مدیریت شهری منطقه ۴ برای مردمی است که رضایت و سرور آنها حرف اول و آخر را می زند و چنین برنامه هایی تنها بخاطر خشنودی و خرسندی مردم عزیزمان برنامه ریزی و اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 34500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =