کسب رتبه نخست نوسازی تجمیعی؛ منطقه ۱۵

منطقه ۱۵ با ۹۲ درصد تجمیع پلاک از کل پلاک های نوسازی شده موفق به کسب رتبه نخست درتجمیع و رتبه برتر طی سه ماه نخست سال در عملکرد ستاد بازآفرینی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: با اشاره به افزایش خدمات و تسهیلات برای مراجعان بافت های فرسوده گفت: اقداماتی نظیر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت  به پرونده ها، وجود نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران در دفاتر توسعه محلی به منظور تسریع در روند امور و نیز بازدید های میدانی و خارج از نوبت شورای معماری به تسریع پرونده های این بخش کمک کرده است.
او گفت: در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۵ با ۹۲٪ پلاک تجمیعی از کل پلاک های نوسازی شده در متوسط ۴ پلاک تجمیعی با میانگین مساحت ۲۵۲.۹ مترمربع بالاترین درصد تجمیع را در مناطق ۲۲ گانه تا پایان خرداد ماه سال جاری داشته است.
معاون شهرسازی و معماری منطقه در ادامه به اجرای تمهیدات لازم  با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: اقداماتی نظیر استقرار «باجه پاسخ گویی»، حضور نماینده ی مطلع و تام الاختیار معاونت شهرسازی منطقه در دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت ثابت، پاسخ گویی تلفنی کارشناسان، راه اندازی سامانه ثبت درخواست نوسازی و تجمیع در راستای رفاه و سلامت شهروندان به منظورکاهش میانگین زمانی صدور پروانه و پایان کار ساختمانی و عدم رسوب پرونده ها در معاونت شهرسازی انجام شد تا پیگیری پرونده های بافت فرسوده به عقب نیفتد.
صفدری در پایان اضافه کرد:  به دنبال سیاست های بازآفرینی شهری، این معاونت تا ۳ ماهه آینده ۱۰ پروژه کوچک مقیاس شهری در محله های اتابک، شوش، طیب، مینابی و ولیعصر به بهره برداری می رسد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 3451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =