بررسی مدارک هزار و ۵۰۰ نیروی ایثارگر شهرداری برای تبدیل وضعیت

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: مدارک نزدیک به هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای قراردادی ایثارگر جهت تبدیل وضعیت در حال بررسی است.

مجید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری تهران اظهار کرد: باید همچون گذشته یادآوری کنیم که شهرداری همچنان بین دستگاه‌ها، پرچم‌دار موضوع تبدیل وضعیت است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اهتمام جدی بر تبدیل وضعیت نیروها وجود دارد و کار تا تبدیل وضعیت آخرین نفر ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این پروژه برای نیروهای قراردادی شهرداری و خدمات اداری شهر، تقریباً به طور کامل انجام شده و تبدیل وضعیت کمتر از ۲ درصد نیروها صورت نگرفته که به دلیل نقص مدارک است.

وی با اعلام اینکه بر اساس آخرین اطلاعات، سه هزار نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد، یادآور شد: برای افرادی که پرونده آنها تکمیل شده و مشمول هستند، نهادهای نظارتی دیدگاه‌های خود را اعلام می‌کنند تا این پرونده‌ها نیز تکمیل شود.

باقری با اشاره به پیگیری‌های قانونی برای رفع مشکل نیروهای حجمی شرکت خودرو سرویس شهر و نیروهای کارآموز سازمان مدیریت پسماند، تصریح کرد: مراحل قانونی همچنان در حال پیگیری و مکاتبات با نهادهای متولی در حال انجام است تا نظرات مشورتی تفسیر و اگر مشکل قانونی وجود دارد، برطرف شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: نزدیک به چهار هزار نفر برای تبدیل وضعیت خوداظهاری کردند اما در مرحله بعدی تنها ۲ هزار نفر مدارک خود را ارائه دادند که بخشی از مدارک تعدادی از این افراد، ناقص بود اما مدارک هزار و ۵۰۰ نفر را برای گزینش و طی مراحل اداری ارسال کردیم و روند در حال بررسی است.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 34512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =