برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در منطقه۹

مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار منطقه ۹ از نیمه ماه مبارک رمضان در ورزشگاه شهید فراهانی آغاز و در حال برگزاریست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه درباره برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان، گفت: این مسابقات در بخش آقایان و در رده سنی آزاد برگزار شده و هر شب پس از افطار آغاز و تا ساعت ٢۴ ادامه خواهد داشت که در پایان ماه مبارک رمضان و اختتامیه مسابقات به سه تیم برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

وی با اشاره به عدم برگزاری این مسابقات در شب‌های قدر افزود: به منظور توجه به ارزش‌های دینی و جهت حضور ورزشکاران در مراسم پرفیض شب‌های قدر، مسابقات فوتبال جام رمضان در این ایام برگزار نخواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ تصریح کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات، از پیشکسوتان، مربیان و داورانی که در عرصه فوتبال کشور حضور فعال و مؤثر داشته‌اند دعوت شده که از نزدیک شاهد این مسابقات باشند.

همچنین شب اول این مسابقات با حضور اصغر قربانعلی پور مربی بدنساز تیم ملی فوتبال کشور و دستیار امیر قلعه نوعی در تیم ملی برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 34513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =