تداوم شنبه‌های امید و افتخار شهرداری در سال ۱۴۰۲ / افتتاح مجموعه‌های ورزشی و خدماتی در منطقه ۵ و ۲۰

سخنگوی شهرداری تهران گفت: نظر به اهمیت توسعه تجهیزات و امکانات شهر برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، در سال جاری نیز این پویش ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت برگزاری پویش امیدوافتخار در شهرداری تهران گفت: با اعلام شهردار تهران، از مردادماه سال گذشته پویش «شنبه‌های امیدوافتخار» به واسطه بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در سراسر پایتخت آغاز شد. بر این اساس، نخستین شنبه امیدوافتخار به افتتاح بزرگترین پایانه زیرزمینی قطار شهری یعنی پایانه اکباتان در غرب تهران اختصاص یافت و به طور مستمر شنبه‌های هرهفته یک یا چند پروژه مهم در پایتخت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد. 

وی افزود: از ۱۲ بهمن‌ماه سال گذشته نیز تا پایان سال ۱۴۰۱، پویش امیدوافتخار به صورت روزانه برگزار شد تا در واپسین روزهای سال افتتاح ۵ ایستگاه در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران با حضور رئیس‌محترم جمهور و شهردار تهران انجام شود و بالغ بر ۵۰ بسته افتتاحی در سال ۱۴۰۱ در شهر تهران داشته باشیم.

محمدخانی درباره جزییات نخستین شنبه امید و افتخار در سال ۱۴۰۲ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأکید مدیریت شهری بر اهمیت توسعه تجهیزات و امکانات شهر برای خدمت‌رسانی به شهروندان، در سال جاری نیز این پویش ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم به لطف خدا، شنبه‌های هرهفته یک یا چند پروژه موثر شهری را در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری برسانیم. 

سخنگوی شهرداری تهران افزود: اولین شنبه امیدوافتخار در سال ۱۴۰۲ به افتتاح دو پروژه در مناطق ۵ و ۲۰ تهران اختصاص یافته است و در روز شنبه ۱۹ فروردین‌ماه، مجموعه ورزشی خدماتی دژباغ‌کن در منطقه ۵ تهران مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. همچنین، مجموعه خدماتی سرای عموعباس نیز در منطقه ۲۰ تهران به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 34535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =