جانمایی و نصب زیر مخزنی‌های بتنی در سطح منطقه۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ از تعویض زیر مخزنی‌های فلزی و نصب زیر مخزنی بتنی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، همه ما مخازن_زباله را در معابر عمومی ‌دیده‌ایم و حتما روزی یکبار کیسه‌های زباله را داخل آنها انداخته‌ایم. این مخازن در مکان‌های خاصی جانمایی شده‌اند و برای اینکه ثابت باشند، برایشان زیر_مخزنی طراحی شده است. اکثر زیرمخزنی‌ها مانند خود مخازن، فلزی‌اند که یا در گذر زمان دچار فرسودگی می‌شوند یا توسط برخی به سرقت می‌روند. خرید همین زیرمخزنی‌ها هزینه‌های زیادی به مدیریت شهر تحمیل می‌کند و به همین دلیل تولید زیرمخزنی بتنی توسط خدمات شهری شهرداری منطقه۶ خودکفایی محسوب می‌شود.

 با توجه به معایب زیر مخزنی فلزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ از تعویض زیر مخزنی های فلزی و جایگزین زیر مخزنی بتنی در سطح منطقه خبر داد.

فرزاد هنرور با اعلام این خبر افزود: با هدف ارتقای بهداشت_زیست_محیطی و جلوگیری از پوسیدگی زیر مخزنی‌های فلزی تعدادی از زیر مخزنی‌های فلزی حذف و جایگزینی با نوع بتنی آن کرده است.

هنرور تصریح کرد: کار  تهیه و نصب زیر مخزنی بتونی در سطح نواحی  ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ کلیه  زیر مخزنی ها فلزی تعویض خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به طرح نگهداشت شهر، تعداد ۲۵۰۰ عدد مخزن مکانیزه هزار و ۱۰۰ لیتری فلزی جهت رفاه حال شهروندان منطقه در سطح نواحی ۶‌گانه  تهیه و نصب شد.

 هنرور در پایان زیر مخزنی‌های بتنی را زیباتر از نوع فلزی دانست و اظهار داشت: شستشوی این مخازن آسانتر بوده و جلوه شهر را زیباتر می کند.طول عمر بالا، شیک بودن، غیرقابل سرقت بودن و تولید مقرون‌به‌صرفه در داخل منطقه، مزیت‌های تولید زیرمخزنی بتنی در منطقه ۶ است.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 34550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =