برنامه‌ریزی برای تمرین بزرگ اسکان اضطراری در پایتخت

نشست مشترک رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف بررسی اقدامات مشترک و گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۲ برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این جلسه که با حضور محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از معاونان این سازمان در محل سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام گرفته از سوی مدیریت بحران تهران طی سال گذشته ارائه شد.

برگزاری ۲۶۰ مانور امدادی با هدف تمرین روش‌های مقابله با آسیب‌های ناشی از وقوع بحران در مناطق ۲۲گانه شهر تهران، تهیه کتاب تخصصی از نحوه برگزاری این تمرین‌ها با هدف بررسی پیامدهای انواع مخاطرات در پایتخت و امکان‌سنجی تمرین‌های جامع در سال ۱۴۰۲ بخشی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 بنابراین گزارش، برنامه‌ریزی برای تمرین بزرگ اسکان اضطراری در پایتخت، ارزیابی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه،گزارشی از سامانه‌های هشدار و برنامه‌های مقاوم‌سازی ،گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص ایمنی فضاهای زیرسطحی، موضوعات مربوط به HSE، آموزش همگانی و مشارکت‌های مردمی و بررسی اقدامات انجام گرفته در قالب راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورز بخشی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 34574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =