جشن ۵۰۰ بهار اولی پسر منطقه ۱۹ در آستان مقدس امام زاده علی اکبر (ع) برگزار شد

جشن ۵۰۰ بهار اولی پسر منطقه ۱۹ با حضور مهدی امیری مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه، حبیب اله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش منطقه، حیدری مدیریت اداره اوقاف جنوب غرب تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی در آستان مقدس امام زاده علی اکبر (ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم تورج فرهادی شهردار منطقه با تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه اولی ها افزود: این اتفاق بزرگ یک مقطع جدید در زندگی شما ایجاد می کند که امیدواریم مورد قبول حق قرار گیرد، تجربه اولین روزه‌داری و حس ‌و حال نخستین روزهای روزه گرفتن و مهمان سفره ایمان شدن، بسیار شیرین و خاطره انگیز است.

وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) در خصوص تواضع و فروتنی که نردبان شرافت و بزرگی است گفت: اگر می خواهید به بزرگی برسید باید فروتن باشید و در تعاملات اجتماعی نسبت به دیگران روابط حسنه ایجاد کنید.

براساس این گزارش در مراسم جشن ۵۰۰ بهار اولی پسر منطقه ۱۹ برنامه‌های فرهنگی، هنری و مسابقه همراه با قرائت قرآن و سخنرانی کارشناس مذهبی در خصوص اهمیت اقامه نماز اول وقت، روزه و اخلاق مداری برگزار شد.

همچنین پس از اقامه نماز جماعت و اطعام افطاری در بین پسران روزه اولی بسته های فرهنگی مذهبی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام /

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 34587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =