«هزار شب آسمانی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

فرهنگ‌سرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» را با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پر فیض و فضیلت قدر، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد با حضور جمعی از اندیشمندان برجسته و شاعران آیینی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. 

از جمله مهمانان شاخص این برنامه می‌توان به رسول رسولی پور، سیامک مختاری، امیرعباس و علی زمانی اشاره کرد که در باب فضیلت و فلسفه وجودی شب‌های قدر به ایراد سخن می‌پردازند و شعرای آیینی در فواصل مراسم، شعرخوانی خواهند کرد. 

اجرای ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» بر عهده دکتر محمدجواد ادبی دانش آموخته حوزه و دانشگاه و از شخصیت‌های فعال فرهنگی است که در سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر حوزه فلسفه و دین انتخاب شد و در همایش صلح جهانی در سال ۲۰۰۶ در کشور هندوستان به عنوان منتخب اعلام شد.

علاقمندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند به خیابان جلفا فرهنگ‌سرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیستر با شماره ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 34608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =