به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مجتبی طبقی سرپرست معاونت صدور پروانه و پاسخگویی به استعلامات اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه، در این جلسه با اشاره به تغییرات محاسبه عوارض صدور پروانه گفت: مطابق قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداریها و دهیاریها، شهرداریها مکلف به تعیین عناوین عوارض به منظور یکپارچه سازی این عناوین در تمامی شهرداریها شدهاند.
وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به مصوبات شورای شهر تهران و وزرات کشور، میبایست از سال ۱۴۰۲ عوارض صدور پروانه مطابق تغییرات اعمال شده، محاسبه شوند و جلسه امروز نیز به صورت کارگاه به منظور تبیین نحوه محاسبه برای روسا و کارشناسان صدور پروانه مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تشکیل شده است.
طبقی در ادامه جلسه به تشریح تغییرات نحوه محاسبه عوارض صدور پروانه پرداخت و به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان مناطق پاسخ داد.
انتهای پیام/
نظر شما