حال و هوای ماه میهمانی خدا در کوچه پس کوچه‌های شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از حال و هوای رمضانی در معابر، میادین و محلات بیست گانه منطقه ۴ خبر داد و گفت: حفظ و ارج نهادن به واجبات و مناسبت های دینی وظیفه هر مسلمانی است و این مهم برای مدیریت شهری یک اولویت به شمار می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: به مناسبت ایام مبارک رمضان و لزوم هویت بخشی به سیمای شهری؛ احجام و المان‌های متناسب با این ماه برگرفته از مفاهیم قرآنی، آیات سوره مبارکه قدر و برگرفته از هلال ماه در معابر اصلی این منطقه نصب شد.

وی ادامه داد: این احجام در جنس آهن و فایبرگلاس در دو مدل نوری و حجمی در بزرگراه امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی، سردار سلیمانی و .. نصب گردید.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های مبارک قدر معابر و محلات منطقه با ۲۰۰۰ مترطول ریسه مشکی، ۴۵۰ تخته پرچم پایه کوتاه با طرح مصوب سازمان زیباسازی و ۳۰ تخته بنر در سطح منطقه سیاه پوش و عزادار شد.

کمالی زاده در پایان گفت: از خداوند می خواهیم ما را لایق دانسته تا بتوانیم لحظه به لحظه این ماه گرانقدر را درک کرده و ارزش شب های قدرش را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 34686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =